Tel: +972-52-2427919 | Email: [email protected]

פיתוח מוצרים חדשים

כשמחליטים להשקיע בפיתוח מוצרים חדשים נוטלים סיכון פיננסי גדול, כיצד ניתן להקטין מאד את גורמי הסיכון, וליצור מוצר שמבדל אתכם מהתחרות ומאומץ במהירות על ידי הצרכנים הפוטנציאלים? לשם כך נדרש פיתוח מוצר בחוכמה ובאופן מאורגן ושקול!

 

פיתוח מוצרים חדשים בדרך להצלחה:
תחשבו על יזם שמצא דרך להפחית באופן ניכר את עלויות של רכישת דירה, וגם מציע פתרון למשבר בענף הדיור, היכן שישנו ביקוש עולה לדירות בעלות שפויה. היזם הזה חשב על מוצר של דיור מודלרי, אך כשמגיע היום והוא צריך להציג את המוצר שלו, הוא מרכיב את גג המבנה כבסיס ואת הקירות באלכסון, ויוצר מוצר עלוב וכושל מפוטנציאל גדול ומבטיח. זוהי דוגמא ציורית לפיתוח כושל של מוצר חדש, אך הדוגמא ממחישה כיצד מוצר שעל הנייר הוא נראה מעולה ובאופן תיאורטי חייב להצליח יכול להכשל. "פיתוח מוצרים חדשים" הוא תחום שמטרתו ללוות את היזם משלב הרעיון דרך הפיתוח והייצור עד וכולל שלב השיווק. פיתוח מוצר חדש דורש בראש ובראשונה בדיקת התכנות. כמו בדירה ובכל מוצר באמצעות סקרים לבדיקת הפוטנציאל של המוצר בקרב צרכנים פוטנציאלים בעתיד, ובדיקת עליות תכנונו פיתוחו ויצורו הסדרתי של המוצר. בשלב זה מתבקש ליצור "תיק מוצר" המרכז את כל המידע ההנדסי והטכני, עיגונו של המוצר מבחינה פיננסית בעלויות ייצור, תקציבי פרסום, אישורו במכון התקנים הישראלי, תקנים בנלאומיים, רישומו כפטנט אצל רשם הפטנטים וכדומה. כדאי לשלב מעצב תעשייתי אשר יצור למוצר החדש מעטפת אטרקטיבית ועדכנית. לאחר שלב זה מגיע שלב הייצור ולצידו יש להתחיל את שלב השיווק הקריטי להצלחת המוצר שלכם.

 

פיתוח הנדסי המבשיל לעיצוב המוצר:
הפיתוח ההנדסי חיוני ליצירת מוצר שיזכה בכל האישורים הבטיחותיים המחמירים. הצד ההנדסי אחראי ליצירת מוצר בטוח ועמיד העונה לדרישות הלקוח, ומאזן בין תקציב ייצור המוצר ובין הצורך ליצור מוצר בעל חותמת יחודית המביאה משהו חדש לשווקים רווים המתחרים על תשומת ליבו של הצרכן הפרטי. לאחר שהמוצר קיים מבחינה הנדסית, ולעיתים אף במקביל ויחד עם הפיתוח ההנדסי, מומלץ לעצב את המוצר. העיצוב הוא בתחום אחריותו של המעצב התעשייתי אשר יוצר את מעטפת המוצר כך שיתקבל מוצר בעל מראה אטרקטיבי ויחודי. המעצב התעשייתי אחראי גם על הקלת אפן השימוש במוצר ויצירת פתרון ארגונומי שלא רק שובה את העין אלא גם מדגיש את יתרונות הפיתוח ההנדסי כפי שהם מתבטאים באופן השימוש במוצר. "פיתוח מוצרים חדשים" צריך לכלול גם את הצד המעשי של הפיתוח ההנדסי וגם את הצד החושי, וויזואלי, טקטאלי, קולי וכדומה של המוצר, על מנת שערכו לצרכן יגדל בשוק תחרותי.

 

פיתוח שייוקי אפקטיבי:
מוצר חדש הוא מוצר שיכול להתקבל בחשד או באדישות, אבל הוא גם יכול ליצור עניין וסקרנות ולמשוך תשומת לב ורושם מבדל לטובה משאר המתחרים. המפתח להצלחת המוצר נמצא באופן השיווק שאינו מרוקן את התקציב שלכם, אך פונה אל כמה שיותר צרכנים פוטנציאלים ומעורר בהם את הרצון להכיר את המוצר מהתנסות אישית. "פיתוח מוצרים חדשים" יכול להיראות מסוכן יותר ממוצר מוכר, אבל יש בו פוטנציאל לענות יותר טוב על צרכים מורכבים של קהל הצרכנים, ולשם כך דרושה לכם מערכת אנליטית מאוזנת ומקיפה בכל שלב התרוממות המוצר מחזון למוצר ממשי וקונקרטי, ומערכת שיווקית חכמה שיודעת להגדיר את קהל המטרה ולפנות אליו בפלטפורמות ומסרים בשפתו.

    צור קשר



    שם מלא*


    טלפון*


    חברה*


    אימייל*




    הודעה